Alhamdulillah. . .

Bismillah. . .

Apa khabar semua? harap2 sihat walfiat. . . Alhamdulillah hari ni 14 Jun , genap aku 2 bulan usia perkahwinan Nailahaniff :) Moga perjalanan ini diberkati dan mendapat redha Illahi. Now, dah seminggu aku tinggal kan suami. . . ooppss. . . bukan tinggal ape. . . tinggal sebab nak p belajaq. . . memang saat yang ditunggu-tunggu. . . tapi dalam masa yang sama aku rindu sangat ngan suami dan keluarga sendiri dan keluarga mertua. . .  sehari bagaikan bertahun-ahun lamanya. . . aku tak puas cuti sebenarnya. . . haha. . . nak start belajar nie pun rasa terkial-kial lagi nie. . . nak pegang pen pun tulisan dah tak cantek. . . hihi. . . Alhamdulillah. . . sekarang perasaan dah terkawal. . . boleh mula belajar balik . . . Mood tengah riang. . . haha. . . doakan ya :)


p/s: air asyik takda ja kat hostel membuatkan aku berkobar-kobar lagi nak balik .. :D

Comments

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Pentingnya FOLIC ACID Sebelum Dan Semasa Hamil

Tidur Sunnah Rasulullah