Posts

Showing posts from June, 2012

Alhamdulillah. . .

Bismillah. . .

Apa khabar semua? harap2 sihat walfiat. . . Alhamdulillah hari ni 14 Jun , genap aku 2 bulan usia perkahwinan Nailahaniff :) Moga perjalanan ini diberkati dan mendapat redha Illahi. Now, dah seminggu aku tinggal kan suami. . . ooppss. . . bukan tinggal ape. . . tinggal sebab nak p belajaq. . . memang saat yang ditunggu-tunggu. . . tapi dalam masa yang sama aku rindu sangat ngan suami dan keluarga sendiri dan keluarga mertua. . .  sehari bagaikan bertahun-ahun lamanya. . . aku tak puas cuti sebenarnya. . . haha. . . nak start belajar nie pun rasa terkial-kial lagi nie. . . nak pegang pen pun tulisan dah tak cantek. . . hihi. . . Alhamdulillah. . . sekarang perasaan dah terkawal. . . boleh mula belajar balik . . . Mood tengah riang. . . haha. . . doakan ya :)


p/s: air asyik takda ja kat hostel membuatkan aku berkobar-kobar lagi nak balik .. :D

Trust HIM . . .

Image
cute kaan... hehe

Bismillah...
Every time I hit the ground, no matter how hard it be, I know it’s only so I can bounce back up even higher. There has not been a single time in my life that I have fallen down in which Allah didn’t help me stand up stronger than before. . . It’s true, while I’m down I feel like I will never be able to get up again . . and when I’m up I feel like I can never fall down again. . . But I’m mistaken both times. It makes me realize how human I am, and how great Allah is. . .Allahu Akbar ! It just brings me closer to Him knowing that, when you hit the ground and have no idea of anything, He is still there. No matter what, He is always there. . . And thank you so much my dear husband Mohd Haniff. . . he always support me in every single step of my life ♥ ♥