Latihan Memandu



Aku sudah lama memiliki lesen kereta namun sudah hampir setahun tidak memandu. Pengalaman lalu aku membuatkan aku fobia ..nyaris-nyaris kemalangan, tapi bukan ketika aku memandu, tetapi aku sendiri yang tak reti lintas jalan. Hehe. (jangan gelak taw). Pengalaman ini membuatkan aku agak takut-takut.


"Sayang bawa kereta ya sekarang boleh?" Abang nak biasakan Sayang,", pinta suamiku beberapa hari yang lepas. Dalam berdebar, aku tetap tak nak bawak.. macam-macam alasan aku bagi. Aku takut.. huhu. Tapi aku nak bawak, tapi aku gemuruh.. "Ermm, takpelah abg.. next time syg drive ea.. kat kawasan-kawasan lapang ke kan.." "Boleh tak nak bawak kereta kat Highway yang tak da kereta.. "  Suami aku, sengih je..:D




Bila la aku nak mula drive nie.. nanti tunggu dah tengah emergency kot baru nak bawak.hehe. InsyaAllah, sedang berusaha nak drive balik nie.. Kang dah expert, habis satu senawang nie aku pusing g shopping.. hehe.






.The End.





Comments

  1. weh.. dahsyatla ko nie... tu pun takut...hehehe.. belajar palahan-pelahan....

    mg berbahagia ... :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Why Perempuan Kena Wawen Dengan Engineer?

:: Apa Salahnya Perempuan Tak Pandai Masak? ::