Apabila Membuat Keputusan

   


========================
.Assalamualaikum.
========================

Kenapa ALLAH kurniakan kita AKAL & HATI? Kenapa bukan ALLAH cipta kita hanya AKAL atau hanya HATI? Akal untuk berfikir. Hati  untuk perasaan. Kita selalu buat keputusan guna AKAL sahaja, tak pun guna HATI sahaja. Tak salah kalau kita gabungkan AKAL dan HATI untuk buat keputusan. AKAL untuk berfikir tentang keputusan kita & HATI untuk merasa sama ada betul atau tidak keputusan itu. seterusnya? serahkan kepada ALLAH untuk menentukan keputusan itu betul atau tidak. InsyaALLAH.

 Mood: (Happy)Alhamdulillah, dah siap 1 persatu persiapan untuk hari perkahwinan nanti. Moga yang seterusnya dipermudahkan. 

Comments

  1. ehem2...ape je persiapan yang da siap nai???ce kongsi dengan hakak ni... :D

    ReplyDelete
  2. @cik bunga

    Hamboiii....hehe.. kan dah bgthu akk.. kite dah beli baju utk nikah..
    emm..pastu.. dah tahu nak tempah kad kat mana.. nak cari baju sewa yg paling murah kat mana.. stakat tu je dlu..

    yg lain2, mak ayah yg buatkan..hihihi.

    ReplyDelete
  3. wah kak nailah nk kawen dh..
    bahagia nye..=)

    ReplyDelete
  4. ^___^
    semoga dipermudahkan segalanya & bahagia2 selalu...

    ^__^

    ReplyDelete
  5. @Sery Suryani

    huhu.. dah tiba masenye sery... :D doakan akk tau.. walaupun terase mude lg nk kwin.. hihihi

    ReplyDelete
  6. @Anonymous

    sape ye hamba Allah nie.. tak tinggalkan nama pule.. ape2 pun.. terime kaseh. Ameen Ya Rabb.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Pentingnya FOLIC ACID Sebelum Dan Semasa Hamil

Tidur Sunnah Rasulullah