11/1/11

Apabila Membuat Keputusan

   


========================
.Assalamualaikum.
========================

Kenapa ALLAH kurniakan kita AKAL & HATI? Kenapa bukan ALLAH cipta kita hanya AKAL atau hanya HATI? Akal untuk berfikir. Hati  untuk perasaan. Kita selalu buat keputusan guna AKAL sahaja, tak pun guna HATI sahaja. Tak salah kalau kita gabungkan AKAL dan HATI untuk buat keputusan. AKAL untuk berfikir tentang keputusan kita & HATI untuk merasa sama ada betul atau tidak keputusan itu. seterusnya? serahkan kepada ALLAH untuk menentukan keputusan itu betul atau tidak. InsyaALLAH.

 Mood: (Happy)Alhamdulillah, dah siap 1 persatu persiapan untuk hari perkahwinan nanti. Moga yang seterusnya dipermudahkan. 

6 comment:

cik bunga said...

ehem2...ape je persiapan yang da siap nai???ce kongsi dengan hakak ni... :D

Nailah El-Aziz said...

@cik bunga

Hamboiii....hehe.. kan dah bgthu akk.. kite dah beli baju utk nikah..
emm..pastu.. dah tahu nak tempah kad kat mana.. nak cari baju sewa yg paling murah kat mana.. stakat tu je dlu..

yg lain2, mak ayah yg buatkan..hihihi.

Sery Suryani said...

wah kak nailah nk kawen dh..
bahagia nye..=)

Anonymous said...

^___^
semoga dipermudahkan segalanya & bahagia2 selalu...

^__^

Nailah El-Aziz said...

@Sery Suryani

huhu.. dah tiba masenye sery... :D doakan akk tau.. walaupun terase mude lg nk kwin.. hihihi

Nailah El-Aziz said...

@Anonymous

sape ye hamba Allah nie.. tak tinggalkan nama pule.. ape2 pun.. terime kaseh. Ameen Ya Rabb.

Post a Comment