10/27/11

Congratulation Angah!



Alhamdulillah.

Selesai sudah majlis konvokesyen adikku Nuramira Binti Abdul Aziz. Kami sekeluarga mengucapkan Tahniah atas kejayaan Angah! Menggenggam segulung diploma bisnes. Usaha lagi untuk yang akan datang. Kami tak putus-putus mendoakan kejayaan Angah. Moga kita sama-sama berjaya ye Angah.. Moga usahamu diberkati hendaknya. Ameen, Ya Rabb. Majlis yang telah berlangsung pada 25 Oktober 2011, bersamaan dengan hari Selasa. Terima kasih kepada Encik Tunang saya Mohd Haniff, kerana sudi berkorban masa untuk menghadiri dan menguruskan perjalanan kami dua beradik sewaktu menghantar Angah ke Uitm. Walaupun keadaan masa tu sungguh menguji kesabaran kita kan. Hujan yang sangat lebat. Nasib baik Hanif ade payung! =D Tq.

Dalam keadaan hujan yang sangat lebat, angah masuk dalam dewan konvo dengan agak kibut. Kesian sangat. Ummi Abah dah la tak sampai lagi. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Terima kasih juga buat kekasih hati Angah, ehem3.. syafiq dan sahabat baiknya Tuan ShAfiq, sudi hadir konvo Angah,dan snap-snap gmbar kami =) nanti belanja k. =) Mungkin ini sahaja yang dapat di ceritakan. Yang lain, boleh diceritakan melalui gambar sahaja ye (skemanye ayat)  :)







Candid with Encik Tunang =)





Bila la ak dapat bagi Bunga kat ehem3.. "kata Tun"










Tumpang majlis ye Angah! hehe



Kami pun nak konvo! Sama tak muka kami? =D






Sayang Adik tu.. hehe




p/s: Tun, akak copy picture tun skit eh, mekaseh. Nanti shoot kan gambar akk ngan abg hanif masa kawin tau. Jangan lupa. tq. =)

12 comment:

iSmi........ said...

heeee....sweet nye pic nai dengan incik tuna :)loikeee it!!!!!

Nailah El-Aziz said...

@iSmi........

Ade2 je akk nie... mengintai ek...igtnye tgk gmbr adek kitee..heee:D ape2 pun..dokan kami ek.. :)

iSmi........ said...

heee... :) akak suka tgk nai bahagia dengan bakal suami nai.. :) jeles!!!hahaha...tapi kan akak syahdu bile usha blog nai... :(( tak tau nape..mungkin sbb lagu nye menusuk ke pinggang akak..hahaha...

Nailah El-Aziz said...

@iSmi........

fuiiyo....sampai ke pinggang ye kak...hehe... ala kak...lagu sentimental je... mmg kite suke:) nak baca entry pun kne dengan perasaan kan...hee..

nape jeles lak kak? hee..doakan kite ngan tunang tau.. InsyaAllah, kurniaan terbaik dari Allah untk kite... akk pun, kite doakan moga bahagia... :)

cik bunga said...

heee...yela, org cam nai ni mmg sentimental skit..takpe la..jangan sampai sakit mentak udah la yek..hahaha.....t agak2 tema kaler ape nai??? :)

Nailah El-Aziz said...

@cik bunga

sentimental kite terkawal lagi kak...kehkeh..

ish...mana bole bgthu... tak surprise la nnti.. huhu.. tapi baju nikah dah siap beli..bju nikah je boleh bgthu.. kaler putih silver.. tantek x?

semangat li awal2..mls nak pk dah...pk benda len plak..sbb lepas hbis sem nie dah sibuk2 skit..

cik bunga said...

hahaha.....santek2...takpe, nai kulit putih..sesuai je pakai kaler ape pun..alah, akak tak tiru pun kaler nai tu..hahaha..takut nau akak copyright...eh, dik klu nak hantor jemputan pass pada kak long la ea...coz akk tak ektip FB dah :D wink2....

Nailah El-Aziz said...

@cik bunga

ish akk nie..kite bukan kate akk tiru kite...hehehe.. kaklong x de bgthu ke? nti nak dekat baru bagthu la ek..sekarang nie tak confirm lg..sbb x jumpe kedai baju sewa yang murah2 lg..

kad jemputan ek? aa...ok2.. nti kite pas kan kat kaklong.. :)

cik bunga said...

heeee..akk nye baju simple je nai.... :D mmg simple sangat2 la...... :) musti malatop majlis nai nnt kan..tak sabo nye.. :D

Nailah El-Aziz said...

@cik bunga

xde maknenye meletopp la kak.. hee. majlis kite simple2 juge..buat semampu yg boleh.. ade rezeki..InsyaAllah.. asalkan majlis berjalan dengan sempurna..

cik bunga said...

gud2....kalau pk gtu bagus... :) btw nai..i hv 2 delet some of ur comment kat page akak.. :) hope u'll understand :)benda da konpem takpe.. :)sowi sayang...

Nailah El-Aziz said...

@cik bunga

oh yeke kak..xpe kite paham.. mgkin tkt ade slh fhm plak kan.. xpe kak.. perancangan Allah lebih baik:)

Post a Comment