Alhamdulillah




Assalamualaikum.
Dear readers,

Alhamdulillah, 8hb November 2011,  dah mula log in untuk hostel dan esoknya dah mula semester baru. Syukur, diberi kesempatan untuk meneruskan semester 5. Untuk keputusan exam, setinggi2 syukur kehadrat Illahi, lulus dengan sempurna. =) Terima kasih pada kedua orang tua saya yang banyak memberi sokongan dan sentiasa mendoakan saya. Tak lupa juga pada insan tersayang serta sahabat-sahabat seperjuangan saya. yang tak jemu-jemu beri semangat dan selalu buat saya HAPPY! ^___^

Semester baru, environment baru (hostel bertukar) membuatkan hidup saya betul-betul berubah. Mungkin saya perlu banyak bersabar dan kena pandai sesuaikan diri dengan semuanyeee..Boleh ke?  =)
Saya harap semester kali ini, saya lebih fokus. fokus.dan fokus. Even ada sikit-sikit kena buat preparation, pandai-pandailah ye cik Ila. hehe.

Terkadang aku ingin MENGINTIP takdirku agar hidupku lebih TERENCANA. Tapi aku SEDAR, Allah menyimpan TAKDIR untuk KEJUTAN buat diriku...
kalau Allah sudah takdirkan SESUATU itu untuk kita, walau seluruh isi ALAM ini menghalang kita dari mendapatkannya, kita TETAP akan DAPAT jua. Tetapi jika Allah sudah takdirkan sesuatu itu BUKAN untuk kita, walau seluruh isi alam ini MEMBANTU kita untuk mendapatkannya, tetap kita TIDAK AKAN DAPAT..
Moga Allah mempermudahkan segala urusanku. Ameen Ya Rabb =)

Ok, bye. 

Mood : Berat hati nak balik Kuis. Duk rumah asyik nak makan je. 

Comments

  1. sila diet ye cik ila... :P ngeh2... :)n gud luck 4 ur new sem :)

    ReplyDelete
  2. @cik bunga

    tak de makne nye nak diet kak.. skrg masa membesarkan badan... ngeeee~

    thanks 4 ur wish kak... =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Why Perempuan Kena Wawen Dengan Engineer?

:: Apa Salahnya Perempuan Tak Pandai Masak? ::