I'm Trying

Ketenanganku


Salam.

Saya agak stress waktu entry nie ditaip oleh jari-jari ini. Terasa berat bahu untuk memikul.

ASSIGMENT - PRESENTATION - MID EXAM - TASMI'-

Wadh-waduh. Sabarlah wahai hati. Bertimpa-timpa pula kerjanya. Rasa macam tak prepare apa-apa je. cuti sem pun tak macam cuti. Masa macam berlalu pergi tanpa ada isi apa-apa yang bermanfaat :(




Ya Allah, bantulah aku. . berilah aku segunung kekuatan. Moga Allah membimbing hati ini. :) Ameen. Sabar ye Cik Nailah. . . jangan stress-stress. Erm, lagi-lagi balik Hostel nanti aku keseorangan je nanti, roomate pun semuanya pergi posting. Sunyi la aku nanti.

Takpe Nailah, cuba hidup sorang-sorang kat bilik tu, ada pape nanti tanggung sendiri. ;D Dan cuba belajar ikut time okayh. hidup perlu mencuba. cuba.cuba. Doa selalu. Moga diberi ketenangan. Ameen.

Pujuk HATI je nie.ngeee~


“Tanpa halangan, matlamat bukanlah suatu impian” ~Osman Affan~

Comments

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Why Perempuan Kena Wawen Dengan Engineer?

:: Apa Salahnya Perempuan Tak Pandai Masak? ::