6/9/11

Senyum-senyum


Ujian yang didatangkan buat manusia bukan sahaja untuk manusia bersabar tetapi jua kerinduan ALLAH pada suara hamba-Nya untuk terus berdoa.

Mampukah aku hadapinya seorang diri?

Ya Allah, permudahlanlah segala urusanku. Berkatilah segala Ilmu yang aku pelajari selama ini. Kuatkanlah daya ingatanku untuk menghafal dan mengingat segala isi kalamMU. cekal kan hati, kuatkan semangat kan Nailah.◠ ‿ ◠

Saya harus kuat, bukankah ini sebuah kehidupan? Senyum-senyum selalulah, boleh jugak hilang stress belajar kan.kan.kan. ◠ ‿ ◠
tak boleh enjoy-enjoy sangat dah..

"there's no shortcut to success. YOU need to work hard" Practise make perfect right? Everything will be easy for you, Nailah. :)

Ada orang kata, mesti dapat 4 flat.. nanti dia nak belanje. Betul ke? hehe. Adeh, macam tak iklhlas je blajo nie. Cepat-cepat betul niat nie. Astaghfirullah... :) Semuga saya diberi kekuatan untuk menghabiskan kesemua belajar saya sapai semester akhir. Setahun lagi. InsyaAllah. Ameen.

0 comment:

Post a Comment