✿ I'm Happy For You

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Masa berlalu pergi dengan pantas sekali. Terasa segalanya keadaan berlalu tanpa disangka-sangka. Siapa yang tahu akan terjadi selepas ini kan. Selepas habiskan diploma di Kuis, sahabat2 masing2 buat haluan. Ada yang bekerja, ada yang dah kawen, ada yang dah bertunang dan ada yang kuat semangat menyambung semula belajar diperingkat yang lebih tinggi.


Ukhti Juwaireyah Ariffin

Time running so fast right? where does the time go?
Hard to believe that my bestfriend is already married and have a little cute serikandi.




Beautiful name's
Aisyaa Humaairah


Alhamdulillah, lahirlah seorang puteri ke dunia pada 14 febuari 2011, jam 12.09 tengahari. Berat Baby Humaairah 2.3 kg. Ringankan. :) Diberi nama Aisyaa Humaairah binti Mohd Mustaqim. Syukur segalanya selamat dan baik-baik. Setelah bertungkus lumus berubat dan jumpa doktor apabila Ju kelihatan lemah sangat time Humaairah dalam kandungan Ju. Ju sakit, lemah, tak boleh cakap sangat, dan alahan2 Ju teruk sangat. Risau sangat tengok Ju time tu. Kurus. Syukur, Alhamdulillah..Allah beri dia peluang dan rezeki untuk mempunyai cahaya mata. Berharap Aisyaa Humaairah menjadi anak yang solehah, dan taat pada Allah dan Ibu bapanya.. Ameen. ♥______♥




My Happiness with my friends.. Really miss this moment. Ni gambar time-time muda-muda belajo diploma :)



❤♥¸.•*" "*•.¸❤♥ (✿◠ ‿ ◠)



❤♥¸.•*" "*•.¸❤♥ (✿◠ ‿ ◠)



.Takkan ku lupakan saat manis bersamamu.



Moga hidup Ju diberkati dan diredhai Allah S.W.T. Bahagia bersama suami tercinta di dunia & di akhirat. InsyaAllah. Cepat-cepat dapat yang second baby pulak ye Ju. Heee.. :) Lastly, Moga ukhuwah kita kekal sampai akhir hayat. Tunggu turn saya pulak.hee.. :)


I really happy for you!!!




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Why Perempuan Kena Wawen Dengan Engineer?

:: Apa Salahnya Perempuan Tak Pandai Masak? ::