✿ I'm Back


Salam alaik.


Terasa dah lama sangat tak post kat blog sesawang saya nie, hampir 2 bulan dah kot. Maaf, tiada pengisian apa-apa sebelum nie. Rindu blog, rindu merah, rindu rose! :D Sekarang ni, saya tengah bercuti 1st semester untuk kali ini. Alhamdulillah, final exam pun dah selesai, hanya sedang menunggu natijahnya saje. Mudah-mudahan segalanya baik-baik, hanya doa dan tawakal dipanjatkan pada-Nya.


Cuti-cuti sekarang mungkin saya akan mengajar balik kat tadika, bantu-bantu ummie. Dan sekarang, keluarga saya ditimpa ujian yang sangat besar. Abah sedang dalam pemerhatian doktor. Dan sekarang sedang buat operation untuk ketumbuhan hempedu. Moga abah diberi kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi ujian ini. Dan mudah-mudahan abah cepat sembuh dan kembali sihat.


Moga sahabat-sahabat sekalian sihat dan di beri kesihatan yang baik. InsyaAllah. Kita jumpe lagi post akan datang. Akan cuba share-share ilmu lagi.. take care! ^_____^


Comments

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Why Perempuan Kena Wawen Dengan Engineer?

:: Apa Salahnya Perempuan Tak Pandai Masak? ::