.Student Dah Ni.

Salam alaykum.



Lamanya tak update belog. :) Now, cik Ila sudah sambung Ijazah di Kuis juga. Alhamdulillah, kasih setia pada Kuis masih kekal dilubuk hati ini. Hehe. Pada awalnya, semangat ke Kuis tu membara-bara. Yelah, lama tak belajaq, tak pegang pen, tak buat assigment, tak fotostat banyak-banyak kertas, rindu nak buat tu semua. Sekarang bila dah daftar dan sibuk uruskan register course, add drop subject, lama-lama ada suatu situasi ni, rasa down sangat. Rasa tak mahulah bagitahu sebab apa down tu. Biarlah rahsia. ^___^


Alhamdulillah, terima kasih kepada orang-orang tersayang Ila yang banyak bagi support kat Ila. :) Terima kasih juga kepada sahabat Ila, Nabilah, Damia, Liyana, Atika dan idzwan. Moga-moga kita najah dunia akhirat. Masing-masing menunjukkan macam-macam reaksi bila mula-mula sama-sama uruskan hal subjek dan pertukaran kos. Kesian kat Idzwan. Dia sorang je pemuda dalam kelas kami. Moga dia tak mudah putus asa.

Dan di antara sahabat-sahabat Ila tu lepas satu, satu masalah yang timbul. Hampir sedih dan menangis semuanya. Alhamdulillah, sampai sekarang Allah memberi kekuatan pada kami untuk terus belajar. Sekarang kos kami yang Ijazah cuma tinggal kami berenam. Dimanakah kawan-kawan dakwah yang lain? Setiap sudut di Kuis terbayang-bayang wajah kalian. Huhu. Moga kalian juga najah dan buat yang terbaik utk diri kalian. Ameen Ya Rabb.

Ila mohon doa dari sahabat untuk diri ini, dan doa dari Ummi dan Abah. Moga keberkatan dalam hidup sentiasa mengiringi kita semua.


L.O.V.E

Comments

  1. nice song from amr diab

    gudluck 4 ur studies

    ReplyDelete
  2. gud luck nailah...masih setia ng kuis erk..alhamdulillah..blajar kat mn2 pun same je

    ReplyDelete
  3. yep..still kat kuis kak....mmg kite selesa blaja sni pun kak...alhmdulillah...

    akk doakan sy ye...:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Why Perempuan Kena Wawen Dengan Engineer?

:: Apa Salahnya Perempuan Tak Pandai Masak? ::