❤ Mujahadah itu pahit kerana syurga itu manis ❤


Betapa sukarnya menghadapi saat-saat bermujadah. Payahnya menempuhinya. setiap hari tak sah kalau kita tak buat salah dan dosa. Ya Allah, ampunilah hambamu. Rasa nak menangis je. Susah benar mencari cintaMu. Mungkin saya belum temui kemanisannya pada peringkat awal. Kadang-kadang rasa diri ini, jahil sangat. Macam tak da sape2 kat dunia ni. Andai ditakdirkan saya keseorangan di dunia ni, memang tak da arah dan tujuan hidup.

Alhamdulillah, Allah kurniakan saya keluarga yang sangat bahagia dan pendidikan agama yang mencukupi.But nobody is perfect right. But sometimes kita selalu mintak Allah sentiasa memberi hidayah kepada kita but saya takut sangat saya berpaling dari hidayahnya. Takut terlalai dengan arus dunia. Hati ini dah penuh dengan dosa tompokan hitam masa lampau. Penawarnya pahit, ubat jarangnya manis. Hopefully, saya dapat lalui ujian ini semua dengan tenang dan sabar. Selagi hayat dikandung badan. ^_^ Please pray for me !

Comments

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Why Perempuan Kena Wawen Dengan Engineer?

:: Apa Salahnya Perempuan Tak Pandai Masak? ::