3/27/10

Secebis Kenangan

Salam alaykum..

Selawat dan salam buat junjungan Nabi Muhammad S.A.W. Alhamdulillah, sudah hampir 3 minggu saya sudah bercuti, bukan cuti la jugak..tapi dah tamatkan pengajian saya di Kuis. Terasa kejap sangat perjalanan hidup, tak sangka dah habis. Insyaallah, kalaulah ada rezeki, saya akan menyambung pengajian peringkat ijazah. Tapi tak tahu la kat mana. Redha je masuk mana-mana. Ilmu kat mana-mana pun ada kan ;)

Jabatan Undang2 Syariah, Jabatan Dakwah,
Jabatan Syariah.



Alhamdulillah, syukur sangat2 kepada Allah S.W.T kerana dengan izin Allah berjaya juga saya menyiapkan latihan ilmiah saya peringkat diploma ni. ( baru diploma) hehe, sebelum habis final haritu. Lega tak terkata. Yelah, mana taknye, dari bab ke bab, selalu kena reject dengan penyelia. Then agak sukarlah nak jumpa.hehe. Mati-mati ingat kena buat short sem. *_^ Tesis~Tesis~Tesis~. Hampir nak menangis bila mula-mula nak pilih tajuk. Last2 minit baru dapat. Masa mula-mula nak mula hantar proposal tu, aduhai, rasa nak nangis lagi pun ada, macam takde kekuatan . Boleh ke aku siapkan ni? Bukan ape..saya ni cepat down. Syukur, ada sahabat-sahabat yang sentiasa bagi semangat dan sokongan. Terima kasih Sharina & Sakinah. Roomate yang paling best skali. Dan kita sama2 dah siapkan.yahoo.. (^_^). I will remember you until the day I die~

Now, saya sedang menanam anggur dibelakang rumah. Banyak kebun.hehe.~ Tapi , saya jugak akan mulakan tugas baru, baru ke? Mengajarlah. Macam biasa setiap cuti sem. Cari duit.~ Nway, kawan-kawan doakan yang terbaik untuk saya.^_^


"Manusia belajar dari pengalaman.. Yang di hadapan pengharapan, yang berlalu pengajaran, yang menanti anggaplah ianya cabaran.. Ilmu membentuk amalan, pengalaman mencorak kehidupan dan ikhlas penentu kebahagiaan."


P/S: Tesis Dakwah , (nailah) : Tesis Undang2 Syariah, (Sharina) : Tesis Syariah, (Sakinah)


salam sayang,

2 comment:

Pengemisredha said...

salam
mabruk atas kejayaan..
mesti la suka sgt kalo dh abis blaja...

semoga bjaya utk langkah seterusnya...

jgn lupa kirim anggur ke k.zila ye

Nailah said...

syukran..itu smue atas izinNya. syukur sgt3. insyaallah.doakan kejayaan ila slalu..;)

anggur??hehe~ ciku pun ade kak..;)

Post a Comment