Buat Sahabat fillah



Kenangan yang pahit lebih bermakna dari mimpi yang indah....


~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Salam alaykum.



Kenangan itu kadangkala teramat pahit untuk diredah, tetapi ia terlalu manis untuk dikenang. Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan. Buat sahabat-sahabat yang melalui ini, andainya hadirnya cinta sekadar untuk mengecewakan, lebih baik cinta itu tak pernah hadir. Kecewa bercinta bukan bermakna dunia sudah berakhir.Masa depan yang cerah berdasarkan pada masa lalu yang telah dilupakan.Hidup ini indah jika kita tahu menghargainya. .. Tapi ia amat menyakitkan andai kita melaluinya sambil lewa... moga akan kembali ceria kehidupannya nanti...






Buat sahabat-sahabat seperjuanganku, sudah hampir 3 tahun kita bersama mencari ilmu Allah. Now, kita berpisah. Ia hanya dalam sebuah kuis, sebuah kelas tapi mungkin tidak pada hati. Alhamdulillah, tamat sudah diploma kita. Jika diizinkan Allah..insyaAllah...kita akan terus bersama.Nailah minta maaf segala kekurangan yang ada pada diri nailah, salah silap nailah, nailah tahu nailah ni penyenyap dalam kelas.hehe..Bukan ape...nailah sogan la.huhu. Terima kasih teman-teman baik nailah yang selalu memberi dorongan dan tunjuk ajar kat nailah. Hargai sangat.Harap ukhuwah ini kekal dengan tali Allah dan didasari dengan iman. Memang banyak pahit manisnya dalam persahabatan, biasalah adat dalam berkawan. Jadikanla ia sebagai sebuah cerita hati. ;)



Erm, nailah mintak maaf skali lagi, nailah tak dapat join program kita sama2 8hb lepas. Nailah ada masalah yang perlu diselesaikan. Insyaallah, nanti kita jumpa lagi. ;)






Tak lupa juga buat room8 nailah, terima kasih sangat2. Sayang sangat dengan kamu orang. Nailah sayang sangat dengan raudah, sharina dan sakinah. Terima kasih raudhah tolong angkatkan barang2 nailah yang banyak tu dari tingkat tujuh sampai bawah.(sebaik ade lif). Raudhah la yang berjaya buat nailah mengeluarkan air mata mahal ni..hehe..sharina dengan sakinah jangan lupa jemput aku kalau ade ape program. nailah sedia berkhidmat. you are the best friend in the world.;)



Akhir kalam,

Semoga sahabat2 sentiasa dalam lindungan dan rahmatNya. Doakan kebahagiaan hidup dan kejayaan nailah buat selamanya. I will remember you all untill the day i die. (*_^)

Wassalam.


salam sayang tulus ikhlas,

Comments

  1. salam....

    cuba teka sapa?? hehe.. moga kekal persahabatan kita.. jaga diri elok2.....

    ReplyDelete
  2. wslm...sape ye...erm..ntahlah..insyallah..kwn2 yang hebat2...hehe...

    ukhuwahfillah..take care~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Why Perempuan Kena Wawen Dengan Engineer?

:: Apa Salahnya Perempuan Tak Pandai Masak? ::