:: Ada-ada je Sayer ni ::

Assalamualaikum semua.

Harap semuanya sihat sentiasa.Alhmdulillah,dah raya dah pun.Tapi kalau nak ikut kan feel raya tu..memang dah x daq. yela..feel time zaman kana-kanak je la. skrang ni dah tua. =p cukuplah terasa nikmatnya makan lemang yang selama ni daku impikan.hehe.

Dah sibuk dengan raya ni, lepas ni sahabat-sahabat mesti sibuk dgn final exam kan..kesian kamu orang. =) Bukan ape, sebaiklah sy dah habis final, yela..pulun time puasa tu..memerah otak dengan perang exam.huh..lega. Harap kamu orang banyak-banyak bersabar.. GOOD LUCK 4 Ur exm Ya..

CumA kamu orang doakan natijahnya baik untuk saya. Now, jadi suri rumah sepenuh masa selama sebulan. Sesiapa yang memerlukan maid, sila la hubungi sy. Sy sedia berkhidmat.hehe.. Gurau je. =)

Nway, jaga diri baik-baik semua. Jangan lupa puasa enam. moga beroleh keberkatan.insyaAllah. =)

Comments

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Pentingnya FOLIC ACID Sebelum Dan Semasa Hamil

Tidur Sunnah Rasulullah