:: Beautiful Award ::


Terima kasih iza..sudi bagi anugerah nie.. tapi ila, tidak lah tergolong dikalangan "BEAUTIFUL GIRLS" hehe. Biase2 aje.

~ syarat-syarat sah jual beli award ini :

:: pastikan jantina anda perempuan

iyer, mestilah..saya perempuan, wanita...hu2.

:: copy badge sebagai award anda

sudah pun..kat atas tuh..

:: Nyatakan 7 sebab anda bangga menjadi seorang perempuan

1. Seindah hiasan adalah wanita solehah
2. Doa perempuan lebih makbul dari lelaki kerana sifat penyayangnya lebih kuat dari lelaki
3. Kemuliaan seorang perempuan lebih nyata jika ditambah dengan ketaatan kepada kaum lelaki yang berhak keatasnya
4. Bersyukurlah sebab Allah menjadikan kita dikalangan wanita, jadilah wanita-wanita yang diredhai Allah
5. Kerana diriku wanita, aku lebih tabah menhadapi segala ujian dariNya.
6. Kerana diriku begitu berharga
7. Aku tulang rusuk yang bengkok, berhati-hatilah meluruskan aku..

~pass kan award ni kepada girlfren anda

:: Azila
:: Kakjah

ramai sebenarnye girlfren ila, ila pass kat 2 org dulu je ye.. tQ.

Comments

Popular posts from this blog

Dengan Siapa Saya Wajib Berhijab Dan Bersalam?

Pentingnya FOLIC ACID Sebelum Dan Semasa Hamil

Tidur Sunnah Rasulullah