3/2/09

Bittaufiq wannajah fil imtihan


salam.. hari yg ditunggu2 tlh tibe..alhamdulillah..tepat jam 10.50 pg td..selesai sudah ila jwb imtihan. bkn hbis smue la..1 subjek ni je..paling2 x best la.hu2. "PENGENALAN MULTIMEDIA". selamat sem depan xde.. kalo ila student It xpela..=p ape2 pun blaja multimedia pun rse2 nye klo pupuk kan minat camne pun mmg xley msk le.hee. xpe2..amek dakwah,blaja It krn Allah..niat kena btul tu ila..=) so tggl dua paper lg..selasa dan khamis nie..subjek al-quran tahriri dan hadharah fil quran. ya Allah..permudahkan ak menjawab sln sesuai dgn kesungguhanku.Amiiin. jihad2.mujahadah2.=)

" Sesungguhnya Allah tidak megubah nasib sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri " "Ya Allah peliharalah aku."

2 comment:

elhadji_aviator said...

insyaAllah..semoga dpermudahkan...
sabar itu perisai andai ketidaktenangan itu peluru..
usaha itu satu jalan andai malas itu yg menyesatkan..
ok...good luck..=)

SyazDaleng said...

Salam. Apa maksud bittaufiq wannajah tu? & I really like the song =D What song is that? Reply kat email syaz_241@yahoo.com ye~ In case x jumpe page ni lagi =)

Post a Comment